Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Katja

03-11-2010 kl. 06:22

Set af 143

Var til samtale...

med Peter da vi startede og han virkede rigtig pro. Jeg har ikke mødt en kvindelig læge derude, men nu er det jo også et stykke tid siden. I kan jo altid be om en anden læge og forklare at kemien ikke passer. Det er jo jeres penge, så må i også have noget at skulle sige. Man kan jo sige det på en pæn måde. Sygeplejeskerne har jeg altid syntes var rare og forstående.
Min mand skulle aflevere en sædprøve på riget til kvalitetstjek. Sæden blev tjekket for 32 forskellige ting. Jeg lider af PCO og manden har meget dårlig sædkvalitet.
Håber næste besøg går bedre og ja det er alle pengene værd. Vi er 4 fra mit job som har gået hos Peter og vi alle har fået børn.

Held og lykke

Knus Katja

Dette er et svar til Hej Katja

af *ano* (02-11-2010 kl. 18:33)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook