Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Dreng eller pige?

chael

02-11-2010 kl. 18:28
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 956

Ja da, selvfølgelig må man da det....

...man skal være tro mod sine følelser og dem der siger de er ligeglade, lyver, de prøver bare at bilde os andre og sig selv noget andet ind.

Da jeg ventede min datter, der kunne jeg slet ikke forestille mig at det skulle være andet end den her lille pige. Jeg tror slet ikke jeg kunne overskue hvis jeg fik beskeden om en dreng.

2 gang, der vidste jeg bare det blev en dreng og det blev også bekræftet ved scanning. Jeg var bare ikke særlig glad. Jeg ville bare gerne have en pige mere.

MEN MEN MEN... Da han kom ud og lå på min mave og jeg "mødte" ham første gang, der var det jo bare kærlighed ved første blik. Og jeg ville gerne have en dreng mere:)

Stå ved din følelse, det er godt man kan mærke efter isig selv og ikke lægge låg på sine følelser:)

*Camilla

Dette er et svar til Er det forkert af mig?

af Trunten (02-11-2010 kl. 14:58)

Dreng eller pige?

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook