Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ann#

30-10-2010 kl. 18:53

Set af 232

Jeg har lige

været på bruger baggrund kursus.

Noget af det der fyldte meget er i betragtning af hvor længe det har været kendt at autisme spektret spreder sig så vidt, hvordan er vi så blevet så mange der er blevet voksne uden er korrekt diagnose og hvorfor er der stadig mange der kæmper for vores børn ikke skal gå det samme igennem.

Et af de største problemer er popularitets diagnoser, lige pt er det ADHD, for et par år siden var det tourettes. Diagnoser der fylder meget i diverse børneblade, i tillægskurser og derfor det der popper frem i de flestes hoveder når man har et barn der falder uden for normen.

Hvis du tænker ADHD og børnehave personalet vudere at han ikke lever op til nok alarm makøre tænker man ham rask/normal, frem for at tænke ham under en anden diagnose og der er virkeligt mange diagnoser under autisme spektret.

Nogle af de yngste diagnoserede børn jeg kender til har været omkring de 4 da de fik diagnosen, min egen dreng er 8 ½ og fortsat under udredning. Han ligner mig tilpas meget til jeg er ret overbevist om han har ADD. ADD er sværere at spotte fordi det hele foregår indeni og det normalt er en pige diagnose.

Ann- Der selv har ADD, Nicklas der bliver udredt og på en eller anden mystisk måde 2 forbløffende normale småsøskende.

Dette er et svar til Hvor gammel skal barnet være....

af Tarok;o) (27-10-2010 kl. 13:50)

Svar til dette indlæg

Hejsa... Tarok;o) 30-10-10
kl. 20:52

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook