Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

HV

27-10-2010 kl. 21:12

Set af 1124

altså

nu er det utroligt, hvad man har glemt på tre år (er det en trøst?)
Men så vidt, jeg husker, var det omkring den alder, at vi bestemte os for at vende bøtten og give dem faste puttetider og ritualer. Indtil da havde vi gået og gået med dem om aftenen og udholdt uendeligt meget aftenskrigeri.
Så vi bestemte os for at indføre helt faste putteritualer og -tidspunkter. Vi bestemte i vores hjerter, at det var det bedste for dem, at de skulle falde i søvn i deres senge. Det resulterede i en overgangsfase, hvor vi sad ved deres senge i stedet og var inde hos dem 100 gange, inden de faldt i søvn. Men de lærte det (og der kom andre faser, hvor vi var ved at blive sindssyge af aftenputteriet) - og vi kunne få vores aftener tilbage.
Held og lykke med det - det ER skønt at være tvillingeforældre og det GÅR over;)
MVH
Heidi mor til to på tre

Dette er et svar til Putning

af Abigail (26-10-2010 kl. 23:13)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook