Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Stedbørn

anja89

27-10-2010 kl. 19:47
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 968

Et delebarn

Jeg har en pige der lige er fyldt 3 år og hendes far og jeg har ikke været sammen siden hun var 5 måneder..

Vi køre også 4/10 hvor jeg har hende de 10 dage..
Jeg fødte så en lille pige i maj måned og hende har jeg hjemme hele tiden da faderen ikke vil kendes ved hende :-(
Men min store pige har taget det rigtig flot med at der er kommet en ny og hun skal hjem til sin far hver anden weekend.

Det har virket lidt som om hun har taget det med at komme hjem til far og hans kæreste som et lille fri rum da hun er det eneste barn der hjemme ind til videre..
Så når hun kommer hjem er hun jo super glad for lillesøster og vil gerne kysse, kramme og lege med hende hele tiden :-)

Knus Anja som er enlig mor til sofie 181007 og Isabell 160510

Dette er et svar til Delebarn - dets reaktioner på ny baby ??

af Krudt Karla (27-10-2010 kl. 13:46)

Svar til dette indlæg
Tak for svar Krudt Karla 28-10-10
kl. 13:59

Stedbørn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook