Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

G

23-10-2010 kl. 23:42

Set af 1374

Svar

Nogle gange vælger man det måske fordi man ikke ved bedre. Min første søn vendte forkert. Og fordi jeg var 1. gangsfødende anbefalede de mig at få KS fordi der kunne være store komplikationer ved at føde ved sædefødsel som 1. gangsfødende. Jeg var rigtig ked af det, men hvad ved man som 1. gangsfødende? Man retter vel bare ind. Jeg vil så sige at dte var en fantastisk oplevelse, som jeg den dag idag ikke er spor ked af.
Mit andet barn skulle jeg føde normalt. Hun var dog meget stor og ville ikke ud trods heftige veer. Og igen...fordi hun kom kun 1 år efter den første blev jeg i min seng fyldt med veer, vedrop mm anbefalet kejsersnit for ikke at risikere at det første KS ar sprang op. Og halvt dopet af smerte sagde jeg ja. Min datter døde under kejsersnittet.
Mit tredje barn fik jeg så også ved kejsersnit, da man efter 2 KS fraråder at føde naturligt. Det synes jeg så ikke at jeg blev gjort opmærksom på da jeg fik foretaget mit 2. ks. Og måske gjorde jeg og kan bare ikke huske det. Mit 4. barn blev jo så uundgåeligt også født ved kejsersnit. Jeg ville aldrig have valgt det frivilligt, men det var åbenbart bare sådan det blev. Og det har absolut ikke være mindre oplevelser end almindelige fødsler (nu har jeg jo kun været rigtig tæt på med mit 2. barn men aldrig helt igennem en alm fødsel). Jeg ville bare aldrig have valgt det frivilligt. Veerne og udvidelse og pressefasen var slem.....men det var min efter-kejsersnit-periode også!!!

Dette er et svar til Hvorfor vælger man KS?

af på besøg (06-08-2010 kl. 22:12)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook