Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Inge

23-10-2010 kl. 21:44

Set af 1053

Stigmaticering

Jeg er enig i at der bliver set ned på folk med mange børn i DK. Jeg tror at det har noget at gøre med at det er anderledes end det som er normen i DK. Sådan er det med de fleste ting at hvis man træder lidt ved siden af med noget så ser andre mennesker generelt lidt skævt til eller har svært ved at vende sig til det. Det kan også være omvendt at et par som helt vælger børn fra bliver set skævt til - for "hvordan kan man vælge børn fra hvis man da ellers er sund og rask" - tror at de er udsat for mange spørgsmål i den sammenhæng. Men egentlig er det jo folks egen beslutning og den er ganske privat. Men det der er anderledes kan godt provokere og udfordre andre menneskers tolerance meget. Jeg kan godt blive undrende over at folk vælger børn fra og hvorfor de vil undvære noget så dejligt men på samme måde kan jeg også undre mig meget over at folk ikke kan få nok af at få børn. Så ja begge poler er "ekstremer" eller i hverttilfælde noget ud over det der er normen. Men det er da vel nok godt at vi ikke alle vælger at få enten ingen eller 10 børn for hvordan ville verden i begge tilfælde så ikke se ud....
Bare et synspunkt herfra ...

Dette er et svar til Hvorfor ses der så meget ned på

af MKGAARD (21-10-2010 kl. 10:31)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook