Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Linn

21-10-2010 kl. 20:42

Set af 1454

Blev gravid igen efter 2 måneder

Kære Heidi,

Jeg er ked af at høre at I også har oplevet at miste.

I 2002 fik jeg et akut kejsersnit (vores søn døde desværre under fødslen). Jeg ville også meget gerne blive gravid igen med det samme og rent fysisk tror jeg nok at lægen anbefalede et par måneder og gerne omkring 1 år pga. psyken. Jeg havde svært ved at vente, så vi besluttede os for at forsøge så snart det rent fysisk var forsvarligt og jeg var heldig og blev gravid efter 2 måneder. Det var selvfølgelig ret hårdt både fysisk og psykisk men jeg har aldrig fortrudt at det gik så hurtigt. Fysisk havde jeg ingen problemer med mit gamle ar, men kunne dog mærke at min krop var træt, men det var jo det hele værd.
Psykisk var det meget hårdt, men jeg er ikke sikker på at det var blevet meget bedre af at vente nogle måneder. Uanset hvad folk mente, så har jeg aldrig været i tvivl om at det var det rigtige for mig at blive gravid hurtigt.

Jeg er nu gravid igen, og denne gang er jeg lidt mere rolig, men efter 2 x moderkageløsning (2. gang nåede vi heldigvis at få lavet et ks i tide) har jeg en væsentlig forøget risiko for at det sker igen, og jeg bliver indlagt de sidste par måneder. Det gør mig meget mere tryg, men jeg tror altid frygten vil være en væsentlig den af efterfølgende graviditeter uanset hvor længe der går.

Held og lykke med det hele
Skriv endelig igen hvis der er andre spørgsmål eller du bare trænger til at komme ud med frustrationerne - jeg ved hvor forbandet hårdt det hele kan være.

Mange varme tanker
Linn

Dette er et svar til Gravid igen....

af Curtiz (06-09-2010 kl. 10:11)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook