Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Kirser

16-10-2010 kl. 20:36

Set af 1117

Ja, balancen er svær at fastholde...

....så det er fysisk og psykisk udmattende at være gravid igen. Også selvom det er igen-igen og alligevel ikke helt så hæsligt som den første gang.

Min ene dreng er hypermobil og har en fysioterapeut, der kommer i børnehaven og træner med ham. Hun har lært ham, at balancen er hans allerbedste ven, og det bedste er at tage alt i lige det tempo, der tillader ham hele tiden at mærke sin balance. Det gælder egentlig også for os, synes jeg....at vi skal tage det i vores tempo med den hjælp, som vi har brug for, så vi ikke mister fornemmelsen af balance.

Hvor er det dog forfærdeligt for din veninde! Jeg kan slet ikke udholde at tænke det, og jeg kan heller ikke lade være...at skulle igennem det 2 gange. Koldsved og ondt i sjælen - at skulle overleve en gang til.

Jeg kan kun forstille mig, hvor hårdt det må være for dig at skulle forholde dig til din venindes store tragdie og så samtidig forsøge at holde balancen i forhold til din graviditet og din angst. Kan godt forstå du føler, at du vakler lige nu...

Kirser - mor til William (aug.04) Silas (dødfødt feb.06) Simon og Karen (jan.07) David (nov.08) og 28+2

Dette er et svar til Nogle gange er man lige ved at falde...

af Futte (16-10-2010 kl. 09:56)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook