Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Pernille

12-10-2010 kl. 10:05

Set af 1302

Svær Situation.. :(

Jeg har længe ønsket at flytte fra mine børns far, for nyligt blev jeg skrevet op til en bolig der ligger få km. fra vores nuværende hjem..

I går fik jeg så tilbudt en bolig fra 1. Januar, (jeg står som nr. 2, men skal svare senest om 9 dage, hvis jeg er interesseret).. Jeg blev meget overrasket, da jeg ikke havde forventet at få en bolig så hurtigt..

Jeg tænker så nu om jeg egentlig har råd til den bolig, jeg er pt. på dagpenge, hvilket man jo desværre ikke bliver velhavende af.. :(

Jeg ved at man kan søge om boligsikring, jeg skal også låne penge til indskuddet, som jo selvfølgelig skal betales tilbage igen på et tidspunkt..

Men jeg skal jo også bruge penge til SFO, dagpleje, varme, el, telefon, transport, tøj, mad.. Osv..

Vi bor i hus og indtil huset evt. er solgt, skal jeg jo også betale til det, og at få solgt et hus i disse tider, er vist ikke det nemmeste..

Jeg har ikke regnet på det, men allerede nu kan jeg godt se, at det ikke kan lade sig gøre.. :(

ØV, ØV, jeg kunne virkelig godt tænke mig den bolig.. :(

Nulle :(

Svar til dette indlæg

Ring til din økonomi sagsbehandler Ann# 12-10-10
kl. 10:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook