Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Charl8

08-10-2010 kl. 21:59

Set af 980

Hmmmm...

Jeg vil da gerne indrømme at søde ord og masser af kærlighed heller ikke forkommer ofte hjemme hos os. Jeg har en dejlig mand og en god far til vores 3 børn, men kan da også blive misundelig når jeg høre om en veninde der lige er blevet skildt og bare er total nyforelske i en ny mand og dyrker sex på alle tider af døgnet...
Meeeenn jeg kan bare ikke lade være med at tænke, hvordan er forholdet så efter 2 år? Så er den nyforelskelses forsvundet og de får det på samme måde som os og alle andre der har været i samme forhold i mange år.

Jeg kan til tider synes jeg har jordens mest trælse mand og hader han ikke hjælper nok til herhjemme. Hvor svært kan det være at finde ud af at smide det beskidte tøj op i vasketøjs kurven i stedet for ved siden af, så jeg skal samle op. Men så har vi en rigtig god periode, hvor det bare køre godt herhjemme og så er jeg bare glad for at jeg kæmper mig igennem de trælse perioder vi kan have sammen.

Desværre er vi kvinder aldrig 100% glade for sådan som tingene er. Altid misundelig på andre, som virker som om de har det bedre end vi selv har.

Jeg vil da også klart anbefale dig at snakke med din mand om det. Hvis du har lyst, så prøv at have en kæreste weekend, og bare hygge og lave noget alene. Vi var på et kur ophold sidste år og det var virkelig skønt at være sammen på den måde... slutte dagen af med lækker mad og vin. Synes det giver et hak op i kærligheden. Så kan man lige en periode igen ;o)

Dette er et svar til ja du har nok ret

af ano (08-10-2010 kl. 11:12)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook