Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Graver

08-10-2010 kl. 20:41

Set af 292

Jeres bedste enlig-mor-retter?

Så er der ikke længe til mig og pigerne flytter for os selv... Har brug for, i mit hoved, at få styr på de mere dagligdagsting, som fx. hvad vi skal spise til aftensmad. Farmand, som vi bor sammen med nu, spiser for 2-3 stykker på en hård arbejdsdag, og jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få vendt tankerne til små, nærmest enkeltmands retter...

Vi er mor, Liva på knap 3 og Nova på 7 mdr (som spiser næsten udelukkende som os).

Det må gerne være i den sunde ende. Jeg vil forsøge at få flere grøntsager samt mindre fedt ind i min kost, hvilket jeg så har valgt at se dette som en oplagt mulighed for... - samtidig skal der være mulighed for at ungerne kan spise sig mætte. De vil gerne have grøntsager, men er begge mere til kød og fisk, faktisk...

Nogen forslag? Jeg har købt to små ildfaste fadem som ligesom virker mere "single"-agtige... - og knap så meget familie-agtige... Det er svært at forholde sig til...

På forhånd tak
Graver

Svar til dette indlæg

Et råd fra mig BabyBubba 15-10-10
kl. 19:58

hjemmelavet lasagne henriette 08-10-10
kl. 22:14

Vanesag Ann# 08-10-10
kl. 20:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook