Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anja

08-10-2010 kl. 14:45

Set af 981

Hej piger

Tak og jeres svar.

Vi skal i gennem reagensglasbefrugtning, da min kæreste har nedsat sædkvalitet. Selvom han ikke har sagt det, tror jeg også det er derfor han ikke synes, vi skal fortælle det til nogen, men jeg ved fra mig selv, at jeg har og vil få brug for at snakke med nogen andre end vores læge om det. Det er helt rart at snakke med hende uden at det skal være hemmeligt.
Vi glæder os begge to rigtig meget til at vi skal i gang nu hvor det hele er afklaret. Jeg vil også have det bedre med, at vi kunne blive enige om det.
Jeg har sagt til ham, at jeg vil få brug for at snakke med nogen andre ud over ham og har sagt at vi så bare kunne fortælle det til vores forældre og søskende.
Jeg har et tæt forhold til min mor og søster og har det svært ved ikke at kunne fortælle det til dem og min svigerfamilie er vi også tætte på. Derfor jeg vil have fint med, at det kun var dem der vidste det, men det kan være han bare skal have lidt mere tid til at tænke over det eller det kommer helt af sig selv, når vi kommer i behandling.
Det her er jo noget stort vi skal igennem og har det virkeligt svært ved ikke at kunne dele det med familien, nu hvor det hele er på plads.

Nu venter vi kun på, at min mens. skal komme, så vi kan ringe og håber på, at vi kan komme til for ellers bliver det først efter nytår, da deres tilmeldingsfrist er den 26. oktober til behandling før jul.

Nu krydser vi finger på det er vores tur:-)

Endnu en gang tak for jeres svar .

Rigtig god weekend til jer alle

Hilsen Anja

Dette er et svar til et spørgsmål

af anja (03-10-2010 kl. 23:22)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook