Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LilleFnug

06-10-2010 kl. 07:04

Set af 1103

"Middelklasse"-barnevogne

Hej alle.

Jeg kigger lidt på middelklassebarnevogne. Da dette er vores sidste barn, vil jeg ikke investere i noget der er vanvittigt dyrt; den skal jo kun holde til en enkelt.

Jeg har set på vogne som Basson, Scandia, Trille og Simo.

Vil lige høre, hvilke erfaringer I har med disse vogne? Når jeg googler på dem, og læser på forskellige fora, føler jeg, at Basson er den der får "bedst omtale". Jeg erfarer også, at det lader til, at man kan være heldig/uheldig med en barnevogn - altså at 2 personer kan have vidt forskellige meninger om det samme barnevognsmærke.

Vognen skal bruges til gåture og til at sove udendørs. Den skal desuden have ståbræt til storebror. Det ville være rart, hvis den var nem at klappe sammen, men ikke et must, da det højst sandsynligt bliver kombivognen der skal med på tur, hvis vi skal køre bil (vi har en lille bil, hvor der ikke er plads til barnevogn).

Alt efter hvad det bliver for et barn, skal den bruges til at gå ture med de 8 mdr jeg er på barsel, og derefter kun som sovevogn i weekenderne (og derfor gider jeg heller ikke investere i Emmaljunga eller Odder, når vores behov ikke er større).

Vh. LilleFnug

Svar til dette indlæg

Vi har en Tvillinger+baby 14-11-10
kl. 19:12

Jeg har en 7 år gamel Basson Suppehønen 06-10-10
kl. 08:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook