Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

alene mor

04-10-2010 kl. 21:19

Set af 1601

må mine forældre dette?

Jeg er alene med 2 børn på 7 og 5 år. De har næsten ingen kontakt til deres far, da han har andet for.

Jeg har fast job på en fabrik, fast daghold, men nu skal vi til at kører skiftehold, en uge aften og en uge dag.

Den uge hvor jeg skal kører aftenhold tager mine forældre børnene.

Planen er således: Pigen kommer direkte hjem fra skole med bus, jeg har så hentet sønnen, så jeg er lidt sammen med dem. Når jeg skal på job, kører jeg dem hjem til mine forældre, børnene skal så være hos dem og spise, mine forældre kører dem så hjem til sengetid (kl. 19), men det mener min veninde, at de ikke må, jeg kan ikke se noget i det.

Dagen efter kører jeg dem i skole og børnehave også starter det forfra med at pigen kommer hjem med bussen.

Hun mener det er en slags socialt bedrageri, men det kan jeg ikke se, hvad mener I?

knus alene mor til 2.

Svar til dette indlæg

måske Babypigen 27 06-10-10
kl. 11:25

det er ikke bedrageri med mindre elinor 05-10-10
kl. 21:53

Slet slet ikke ! Kanditte 05-10-10
kl. 10:24

Vås - selvfølgelig er det ikke socialt LeAn 04-10-10
kl. 23:13

jeg vill ikk ungmor08 04-10-10
kl. 21:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook