Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Tvillinger2009

30-09-2010 kl. 08:19

Set af 1282

Så blev de et år og afsted i dp..:)

Sidste tirsdag den 21. sep blev mine drenge 1 år og hvor er de bare blevet store... Forstår næsten ikke hvor tiden er blevet af og selv om jeg synes de sidste måneder har været hårde, så nyder vi dem bare mere og mere dag for dag.. jeg har nogengange været ved at gå hjemmefra for to drenge på knapt et år er altså lidt af en mundfuld synes jeg... De leger godt sammen, men bliver selvfølgelig også uvenner hvis man får kradset eller hevet i håret..
De er nogle små krudtkarle som altid har gang i noget ballade. De kan dog godt sidde stille ½ time ad gangen og det nyder vi når det sker..:))
Til 1 års undersøgelsen blev Mikkel vejet til 12,3 og Gustav til 10,5. Der er meget forskel på dem, men begge 80 lange, så de kan stadig nå de samme ting som er mange synes jeg...:)
Den 15. sep. startede de i dp og de trængte til at komme afsted.. De er topseje til at blive afleveret. Ikke én gang har de grædt eller været kede af det og de er bare glade når de bliver hentet igen, MEN trætte om aftenen, så der hører vi dem en del indtil aftensmaden er overstået, så er der lidt ro igen... Har aldrig forstået begrebet Ulvetimen, men det gør jeg nu..!!! :)
Jeg nyder lige nu min sidste dag på barsel, skal starte nyt job imorgen og glæder mig, selv om jeg tror det bliver hårdt i starten... Er lidt nervøs for hvordan det skal gå med at komme ud af døren om morgenen, men det lærer vi nok hurtigt..

Bare en lille beretning fra os om hvordan tingene står til, synes det er hyggeligt at følge med her og derfor deler jeg lige lidt ud herfra også..:)

Hilsen Maria med Gustav og Mikkel på 1 år.

Svar til dette indlæg

heldigvis HV 30-09-10
kl. 20:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook