Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Charl8

29-09-2010 kl. 13:41

Set af 1080

Tag det som noget positivt...

Jeg bliver glad for at høre at jeg åbenbart har mere overskud end andre. Jeg syens ikke det er hårdt med 3 børn. Selvfølgelig kan man have dage, hvor ungerne skændes og driller hele tiden, men jeg synes ikke det er dem vi har flest af.

Men jeg synes helt klart det er fedt og føler det som en gave, at jeg har så meget overskud at jeg har tid og lyst til flere børn. Tænkt hvor sørgerligt det er, at man er brugt, fordi man har 1 eller 2 børn. Det er da et eller andet sted lidt synd for de børn, hvis forældrene har så meget om ørene, at overskudet til dem ikke er der.

Jeg synes de mødre der har lysten til mange børn er seje og tager hatten af for dem. Og tror at alle dem der kommer med de små spydige kommentar, bare i bund og grund er misundelig over de ikke har det samme overskud til flere børn.

Knus Charlotte, som skal til at prøve at få nr 4, håber bare ikke det tager alt for lang tid :o(

Dette er et svar til Hvad siger jeres familie....

af Hemmelig5 (18-09-2010 kl. 16:36)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook