Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ano

27-09-2010 kl. 19:25

Set af 996

Helt fantastisk

Vi har tre skønne unger på 5, 3 og 1.5 år, og jeg har faktisk ret længe drøøøømt om et lille vidunder mere, men min mand har ikke været så lun på ideen....
Men den anden aften erklærede han sig så KLAR, han vidste hvor meget det betyder for mig at få en mere, og som han sagde, ville han uden tvivl elske en lille ny ligeså højt som de andre når først den er kommet til verden.....Jeg er så LYKKELIG og helt forelsket i min mand, nu krydser jeg bare fingre for at jeg blive hurtigt gravid, det er jeg blevet hver gang, meeeen jeg er jo ikke helt ny længere...
Jeg går iøvrigt hjemme med alle tre unger, min datter starter skole næste sommer, men har planer om fortsat at have alle guldklumper hjemme også når der forhåbentlig kommer en lille ny i familien...
Hvad siger i derude, er der et stort spring fra 3 til 4?????Fortæl fortæl
Kh her fra mig til jer

Svar til dette indlæg

hej 6.barn 24-10-10
kl. 00:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook