Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

vil gerne igen

26-09-2010 kl. 20:52

Set af 1025

ja

jeg har i min sjæl og i mit hjerte besluttet at jeg gerne vil have et barn nr. 5.
Ikke idag eller imorgen men inden for de næste 4 år. Jeg kan mærke at det må jeg simpelthen. Det er ikke slut. Mit skød skriger efter en baby. En ny baby som man kan se blive sit eget lille personlige menneske og elske lige så højt som de andre.
Jeg ved bare ikke om min mand har samme holdning, men det må jeg jo spørge ham om - en dag ;-)

Vi har godt nok ikke plads... men er der hjerterum er der vel også husrum, ikke? Det er der i hvert fald for mig.

Jeg har da de der tanker om hvad vil andre menee osv... Vi har jo sagt at der ikke kommer flere... og har givet alt udstyret væk!.
Hmm...

Men jeg er altså ikke færdig.

hilsen mig.

Svar til dette indlæg

Dejligt UNKNOWN SNOOPY 26-09-10
kl. 21:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook