Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

elinor

26-09-2010 kl. 17:09

Set af 1099

det er jo penge han skylder dig.

så selvfølgelig skal du søge dem. og ikke havde dårlig samvittighed. det er jo for at stille jeres fælles barn bedre økonomisk du får pengene.

jeg aftale med min yngstes far at han ikke skulle betale noget fast beløb så længe han boede i hans hus for han havde ikke råd til at sidde i huset hvis han skulle betale børnepenge fast.

da han så ende med at flytte fra huset alligevel sagde han at nu kunne jeg bare søge om at få dem.
en fra min mg gik fuldstandig i baglås og syntes jeg var en dårlig mor og alt muligt. jeg lod det gå ind igennem det ene øre og ud igennem det andet. hun er selv enlig mor med et hav af børn hun får børnepenge for så hun skal være den sidste til at dømme.

men det jeg prøvet at sige er at du tager dig af JERES barns daglige pleje og han skal spytte en lille skilling i også skal han ikke havde lov at springe en gang over. så søg med god samvittighed. det er jo ikke for at være ond du gør det men for at dit barn kan få lidt mere i hverdagen.

Dette er et svar til Er det slemt det jeg har gjordt?

af ano (25-09-2010 kl. 13:25)

Svar til dette indlæg

der er nogle ting som ikke helt passer Drukmaasen1983 27-09-10
kl. 12:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook