Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mette 31

25-09-2010 kl. 18:07

Set af 972

Det er en blanding...

det er ikke hele tide jeg savner hende eller tænker på hende... jeg ved jo hun er i gode hænder hos sin far og hans kæreste :-)

Men selvfølgelig savner jeg hende da... men nu er hun kun væk i en weekend hver 14 dag og det er fra fredag kl ca 17 og indtil søndag ved en 15-16 tiden... så det er kun 1 dag jeg ikke ser hende...

Men jeg nyder da også at kunne ha fri weekend til at slappe af, lade op til hun kommer hjem igen, og hygge alene med kæresten :-)

i denne weekend er hun hos sin far og min kæreste er på fyn med sit arbejde og nøj hvor jeg pludseligt følte mig alene... lige så hurtig man vender sig til at være alene (efter et brud) lige så hurtig vender man sig til at være med en igen... vildt.
og nu savner jeg min datter rigtig meget lige nu, er her så stille... mangler en at putte under tæppe med i sofaen og nusse fusser.

men du er helt normal og menneskelig :-)

Knus Mette med Kaya 14 maj-06 :-)

Dette er et svar til Savner i jeres børn.....

af Grunert (20-09-2010 kl. 13:56)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook