Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

24-09-2010 kl. 09:16

Set af 322

hej Rikke, jeg kan sandelig godt forstå

at det er de positive historier, som du har behov for at lytte til.

Min datter havde en cyste i hjernen, som blev drænet lige inden hendes 1 års fødselsdag. Jeg kan ud fra jeres beskrivelser høre, at et er ikke det samme.

Hun blev også scannet gennem fontanellen dagen efter fødslen- det foregår helt stille og roligt.

Der var 3 læger- en sad med hende liggende på skødet med hovedet ude ved hans knæ, mens han gav hende sukkervand på sin (ENORME) tommelfinger, sukkervandet har en helt fantastisk beroligende virkning- ligesom morfin, bare uden den smertestillende effekt selvfølgelig, men det var så at hun kunne ligge helt stille.

Den anden læge førte scannerhovedet- magen til det, som du selv bliver scannet med, bare i mindre format.

En tredie læge sad på hug foran den transportable scanner og trykkede på knapperne, når de opdagede "noget" af interesse- og så kørte de de billeder ud. Meget stille og roligt.

Jeg er meget spændt på, hvad og hvordan og jeg vil meget gerne vide, hvad der sker til scanningen- og selvfølgelig også når du har født, hvis det er okay.

Held og lykke med det hele.
Knus og mange tanker fra Joan :o)

Dette er et svar til Hej

af Frenik (23-09-2010 kl. 22:50)

Svar til dette indlæg

Hej Joan Frenik 24-09-10
kl. 19:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook