Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  DIT BARN - GRATIS MAGASIN TIL DIG

Læs forårs/sommerudgaven af magasinet DIT BARN - 54 siders GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger! Læs det gratis her

Barnløse i behandling

morJune

21-09-2010 kl. 22:17
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 1034

Jeg forstår...

Kære Henriette.
Jeg føler med dig og forstår så udemærket din frustration. Det er et helvede at gå igennem. Men tænk positivt og tro på at det kommer til at lykkes.

Vi er så heldige at have en dejlig dreng der lige er fyldt 4 år her i sommer, men vi var også igennem IVF og havde inden da prøvet selv i et par år, indtil vi til sidst besluttede at nu måtte der ske noget. Vi kontaktede en gynækolog, hvor vi begge blev tjekket og efter sigende skulle alt være normalt. Jeg fik hormon indsprøjtninger af 3 omgange, men blev ikke gravid. Til sidst fandt hun ud af, at min ene æggeleder er lukket, hvilket jo komplicerede sagen noget. Vi røg til Herlev hospital og til vores held, lykkedes det i første omgang og vi fik vores søn.
For et års tid siden gik vi så igang igen, men i privat regi denne gang (Fertilitetsklinikken Trianglen på Østerbro). Vi blev enige om, at vi gerne ville give vores søn en/flere søskende. Men denne gang var det ikke så let. 1. forsøg lykkedes ikke, 2. forsøg blev jeg gravid men i uge 8 var der ingen hjertelyd, så jeg skulle ind og have foretaget en udskrabning. Vi er så heldige, at vi d. 28. august fik positivt svar på graviditetsprøven og i går var vi inde og blive skannet og der var heldigvis et fint lille hjerte der blinkede.
Jeg fortæller dig ikke min historie for at gøre dig hverken trist, men blot for at sige til dig, at du/I ikke må miste modet og give op. Jeg ved det er en styg tid at gå igennem og husker tydeligt frustrationerne. Men jeg krydser alt hvad jeg har for at det kommer til at lykkes for jer.
Mange kærlige tanker
June

Dette er et svar til Søger andre med samme problemer

af henriette85 (20-09-2010 kl. 18:10)

Barnløse i behandling

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook