Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Trine

21-09-2010 kl. 21:18

Set af 1436

lidt i samme båd

Jeg har altid 29 dage imellem, og den kommer altid om natten op til den 29dag.. JEg havde nogle symtomer i sidste uge, som gjorde at jeg testede, vel vidende at det var alt for tidligt(5 dage før), men der kom en svag streg frem, dog først efter 10 min.. tog en test nogle dage efter, den var negativ.regnede så med at mens ville dukke op søndag, da alt tydede på det, da jeg havde meget aktivitet i underlivet.. Søndag mærkede jeg ingenting, og forventede derfor mens(sådan plejer det nemlig at være). men nej den kom ikke.Mandag og i dag tirdsag har jeg tyngde i underliv og lænd, mælk i babserne, ved let tryk, og et enormt hævet underliv..men stadig ingen mens..og testen er negativ..Så jeg er sgu lidt rundt på gulvet, testen burde jo være positiv ved graviditet nu.. og var den svage positive test en snyder, eller var en god nok, og det så var en bio, men hvorfor pokker kommer mens så ikke..
Så jeg forstå dig fuldt ud, meget frustrende..

Dette er et svar til Er så forvirret... Hjælp mig.

af lille engel (21-09-2010 kl. 18:25)

Svar til dette indlæg

Det er forskelligt LouiseCecilie 27-01-11
kl. 16:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook