Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

<:3)-

20-09-2010 kl. 08:55

Set af 1840

Vi har droppet inst.

Jeg har erfaring med børn hjemme til skolealderen og jeg har kun gode erfaring.
Jeg har 6 børn, hvor de 3 ældste har gået i børnehave og nr. 3 også har gået i dagpleje.
Det var INGEN succes!!!
Den ene dagplejer var godt nok guld værd, men generelt var det jo et spil i et lotteri, om man fik en god dagplejer og inst. oplevede vi mest som et opbevaringssted.
Med nr. 4 turde vi heldigvis springe ud af normen, selv om det var svært, for det ER svært at gå mod strømmen!

Med nr. 4 var det rigtig hårdt. Ikke ar have hende hjemme, men at skulle stå model til alle folks fordomme og holdninger, som de ikke skånede mig for.
Mit barn lærte ikke at være social, hun lærte ikke at klare sig selv, hun ville få det svært i skolen osv.
Holdninger, som de ingen baggrund havde for at have, for erfaringer med det, havde de jo ikke.
Men vi holdt ved og vi gjorde alle fordomme til skamme!!!!
Hun er den mest sociale og mest velfungerende af vores børn og fagligt ligger hun i toppen af sin klasse, hvor hun er den yngste.
Nu har vi lige sendt hendes lillebror i skole også, 1 år før end normen og han er så klar og han klarer det så godt!
Nu er der ikke ret mange som kommer med dumme kommentarer, for vi har jo ligesom bevist, at vi godt kan håndterer opgaven og hånden på hjertet, hvad kan de give vores børn i inst., som vi ikke kan give dem hjemme?
Det kræver måske lidt mere "benarbejde", at have ældre børn hjemme.
Der er ikke ret mange der har børn hjemme på den alder, så det er en god ide at være lidt opsøgende og få nogle kontakter.

Forsættes...

Dette er et svar til Erfaring med hjemmebørn til skolealder??

af Mor til 3 (03-09-2010 kl. 17:49)

Svar til dette indlæg

Forsat... <:3)- 20-09-10
kl. 08:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook