Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Bastian

19-09-2010 kl. 21:12

Set af 1219

Min datter...

er vel også, hvad man kalder udviklingshæmmet, hun er i hvert fald ikke alderssvarende. Hun er bagud sprogligt, motorisk, socialt mv. Men hvis jeg skal huske tilbage til en så tidlig alder, var der ikke ret meget der pegede på, at hun skulle have de store problemer. Hendes blikkontakt og kontakt på det tidspunkt var normalt. Motorisk tilgengæld var det eneste håndgribelig. Hun havde ogs en del effektanfald (hvor hun kørte sig selv så meget op, så hun glemte at trække vejret), men det er der også børn med normal udvikling der får. Set i lyset af hendes nuværende problemer tror jeg dog, at det har været et tegn på hendes frustration over ikke at forstå forskellige situationer. Ellers synes jeg ikke der var de store tegn. Det var først omkring 2-2 1/2 års alderen, at det blev mere tydligt.

VH Lise

Dette er et svar til Tegn

af Bille (16-09-2010 kl. 11:03)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook