Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anomym

16-09-2010 kl. 14:22

Set af 221

Ikke personligt...

Hejsa.

Nu kender jeg ikke ret meget til den side af behandligssystemet, da vi røg direkte videre til ICSI. Men kender alt til følelsen af ikke at orke mere...

Min svorger og svigerinde kan eller kunne ikke få børn - hun har så PCO. De var i homonbehandling men hun blev dårlig og nægtede mere end et forsøg.De havde hørt om en akkupunktør i Kjellerup som havde speciale i barnløse - noget med akkupunktur og kostændringer de ville forsøge sig med.

Ved ikke om det er noget og/eller om det virker da de aldrig nåede så langt - chokket over at familien lillesøster på 20 var gravid chokkede ifølge hende selv dem så meget at hende mens startede og bum var hun gravid;0) Men måske det var et forsøg værd - de havde hørt fra nogen at det virkede...

Held og lykke med det hele

Dette er et svar til Nu orker jeg godt nok ikke mere..

af ano (16-09-2010 kl. 11:26)

Svar til dette indlæg

Svar. ano 20-09-10
kl. 11:17

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook