Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

kristine

15-09-2010 kl. 15:35

Set af 1096

fantastisk sted....

og jeg kan også varmt anbefale det!!!!! Jeg har også fået lavet mine 2 børn der via IUI..altså insiminering. Vi "fejler" dog ikke noget andet end at jeg har en ekstrem lang cyklus så jeg skal derfor stimuleres til ægløsning.....så vi har været heldige med en hurtig process begge gange. Prøv at se om du kan komme ind til Kåre Rygaard. Han er simpelthen så behagelig og dygtig...og har bare ramt plet hver gang med mine æg, stimulering mm. Jeg fik samtidig akupunktur og det har også haft en effekt tror jeg. Men men.....jeg har hørt at når mandens sædkvalitet er så lav som jeres...og 5% er meget lav ( har en veninde der er igang og har samme problem) og derfor vil I nok ikke blive tilbudt IUI men istedet gå direkte til IVF..det var i hvert fald den besked de fik. Kender ikke noget til chancerne men jeg ved at min veninde har store problemer pga hendes mands lave sædkvali...men hun har også selv nogle problemer med sine æg...! Ønsker dig al mulig held og lykke.

Dette er et svar til Ville lige nu ønske at jeg var anonym

af fienadja (15-09-2010 kl. 09:58)

Svar til dette indlæg

Ja vi var så på trianglen igår!! fienadja 08-10-10
kl. 10:42

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook