Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

15-09-2010 kl. 12:40

Set af 266

Nogle af dem har han et ret nært forhold

til - så nært som mænd nu kan have det med mandlige kolleger når de ikke direkte er venner.

Han har fået at vide, hvad jeg helst vil - og det lykkedes mig vist at få det sagt uden at komme til at lyde "gimpet".

Må ærligt indrømme at hvis han vælger at spise med kolleger, så vil jeg få den største lyst til at kontakte et par dejlige kvinder jeg kender i Kbh og høre om en af dem skulle have tid og lyst til at underholde mig over en bid mad. Men jeg kender også mig selv godt nok til at vide, at det gør jeg nok alligevel ikke - det kunne jo opfattes forkert af hans kolleger, da de jo også er mine kolleger.

Håber det løser sig af sig selv - og at han ikke falder i et eller andet nattesæde. Jeg kommer over idag for at være udhvilet til mit kursus - så jeg skal ikke sidde et eller andet sted til kl sent. Vil hellere tilbage til hotellet og voksenhygge med manden - og så falde i søvn, så jeg er noget værd i morgen.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til jeg ville ikke føle mig forpligtet

af incognito (15-09-2010 kl. 12:30)

Svar til dette indlæg

ok... incognito 15-09-10
kl. 12:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook