Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Sjunior

12-09-2010 kl. 11:49

Set af 114

Hej igen...

Hejsa.

Jamen jeg har det bedre nu end jeg havde i torsdags og i sammenligning til sidste gang - så det er jo skønt selv om jeg er overstimuleret og langt fra på toppen - jobbet i vuggestuen må i hvertfald vente lidt:0)

Vi var i Århus igår til ægoplægning. Jeg fik lagt 2 helt perfekte og super fine 8 cellet æg op og fik ligeså 2 i fryseren. De sagde at æg og forhold ikke kunne blive bedre overhovedet - laboranten mente at det var æg med karakteren 11 med meget stor pil opad. Blev derfor sendt hjem igen med besked om at tage mine forholdsregler ifht overstimulering samt at være god ved mig selv, tænke positive tanker og slappe af.

Så alt i alt var det jo bare sååå skønt - når alt altid er helt perfekt må det jo lykkes på et tidspunkt. Så nu krydser vi fingre for at dette er sidste gang ever...

Knus Sjunior (der chiller på sofaen imens sønnike på 2½ underholde det bedste han har lært - dejligt med et stillesiddende publikum;0))

Dette er et svar til Skal have æg op imorgen...

af Sjunior (10-09-2010 kl. 16:31)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook