Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Pia

11-09-2010 kl. 14:16

Set af 951

Tusind tak for svar :o)

Det var sørme heller ikke for at beskylde dig for at have fået drejet noget - MEN beskeden fra min sagsbehandler ved kommunen var, at det ikke kunne lade sig gøre???
Så nu må jeg jo så lige prøve at kontakte hende igen.
For tingene kan absolut heller ikke hænge sammen herhjemme, hvis jeg skal være udearbejdende på fuld tid.
Vores søn på 13 år kræver fuld mandsopdækning i alle vågne timer, da der ellers er fare for at han gør skade på sig selv eller andre, og han sover ekstremt dårligt om natten.
MEN nu er han jo i skole - bliver hentet kl. 7.30 og bragt hjem igen kl. 13.30 - så nu er der jo reelt mulighed for, at jeg kan passe et job i de timer. Og jeg ser det jo som klart nemmere at finde et 20 timers job, end at skulle finde et 37 timers job, og så bede om nedsat tid med det samme.
Planen her er at min mand søger om de 15 timer i perioden indtil jeg har fundet et job. MEN det er jo så til en helt anden løn end min, så reelt sparer kommunen ikke noget.
Held og lykke med jobsøgningen - håber det lykkes for dig :o)
Hilsen Pia

Dette er et svar til Jeg har ikke fået drejet noget...

af johben (10-09-2010 kl. 23:36)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook