Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annettevo

09-09-2010 kl. 08:30

Set af 1008

tillykke med dem.

Hejsa.
Stort tillykke med pigerne.. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Spændende at høre om dem. venter selv tvillinger med termin feb. Kan jo læse dine piger er sunde og raske trods de blev født meget for tidligt og var bitte små.. hvilket er min STORE STORE frygt!!! Ved godt lægerne er så dygtige og de jo gør det de er bedst til.. Men stadigvæk... Har en datter på 2 1/2 til den tid som jeg jo bare gerne vil hjem til..

Flot de har smidt sutterne!! ;-) må være dejligt!.. Min brugte sut de første 2 mdr men gad så ik ha nogen af dem jeg købte.. Men det slipper jeg nok ikke for når tvillingerne kommer.. smiler.

Træls din ene datter skal bøvle med lungerne. Er det helt fra fødslen det stammer fra eller ved lægerne det ikke??

Go torsdag til dig Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Kh Annette 16+3 x2

Dette er et svar til Som tiden dog går hurtigt

af Leschley (08-09-2010 kl. 22:18)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook