Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

charlotte7

07-09-2010 kl. 13:03

Set af 1885

Hjemmegående.

Hej,
Jeg har desværre ingen erfaringer med, at gå hjemme med store børn. Men går hjemme med vores 3 mindste, og syntes at det er super hårdt nu hvor den mindste kun er 12 uger og tvillingerne lige er fyldt 2 år. samtidig ville jeg under ingen omstændigheder vælge det anderledes, da de kun er små en gang og tiden flyver så hurtigt afsted.
Så samtidig med at det er hårdt, elsker jeg det af hele mit hjerte. Der er ikke noget mere givende end at selv opleve sine børn vokse op. Det er mig en gåde at der er så få der deler den samme opfattelse. Folk spørger tit, skal de tvillinger ikke snart i institution, men hvorfor skulle de dog det??
De har en tryg og forusigelig hverdag, de har legekammerater i hinanden, snart også deres lillebror, og deres storebror på 5. Vi går til rytmik 2 gange om ugen, og ses tit med venner med børn.
Så jeg kan kun sige at jeg forstår når du skriver at "hele verden er imod" sådan føler jeg det også.
Jeg tror bare at du skal lukke ørene og følge dit hjerte.

Havde vi fået alle 4 i rap, ville jeg også have beholdt den største hjemme, men vi havde ikke muligheden dengang, og han er super glad for sine venner i børnehaven, så han får korte dage, og ekstra fridage, når han har lyst. Han plejer selv at sige til :0)
Mvh Maria

Dette er et svar til Erfaring med hjemmebørn til skolealder??

af Mor til 3 (03-09-2010 kl. 17:49)

Svar til dette indlæg

Hej og tak for svar! Moar til 3 07-09-10
kl. 14:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook