Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

elinor

07-09-2010 kl. 12:33

Set af 1180

min den ælste er født fortidligt.

han er født 5 uger før så ikke vildt meget for tidligt men lidt.
jeg havde blædebetændelse 12 gange da jeg var gravid med ham og lægerne mente at det kunne være grunden til han kom før tid.

anden gang var jeg rædselsslagende for at føde før for jeg havde fået afvide jeg skulle regne med at føde op til 8 uger før næste gang. så fra uge 32 var alt pakket og klar(det nåede jeg jo ikke første gang) og hver plukve(og dem var der mange af) troede jeg at nu var det nu. jeg turde ikke lave noget som helst og da jeg var i uge 32 og fandt ud af at jeg nu rende ind i 11 blærebetændelse brød jeg sammen. jeg ende på 16 blædebetændelser og en psykisk hård graviditet.
jeg fødte dem smukkeste lillebror den 15 august 07 i uge 40+5. :)
skal jeg havde flere børn så tager jeg det helt roligt og gider ikke spilde min graviditet på at være bange.

Dette er et svar til min første er tidlig født

af luffe81 (07-09-2010 kl. 10:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook