Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sjunior

06-09-2010 kl. 21:39

Set af 134

Har prøvet det en enkelt gang...

Hejsa.

Kan godt følge din usikkerhed - det føles som om det vante sikkerhedsnet i form af medicin og meget hyppig scanning/kontrol er væk.
Jeg var turen igennem i maj/juni 2009 fra Aalborg/Dronninglund Sygehus og de brugte også den metode. Fik ikke engan ægløsningssprøjte da jeg havde ægløsning den dag jeg blev scannet (Jeg var lige lidt hurtigere end forventet). Jeg har desværre ikke en solstrålehistorie at fortælle trod helt igennem perfekte æg men tror nu at det var andre faktorer der spillede ind der.

Vil blot sige at jeg har hørt om andre der er blevet gravid vha denne metode - og håber at du kan finde roen og troen på at det kan lykkes (ellers gjorde de det ikke sådan) og at hvis det ikke gør - ja så var det ikke et levedygtigt æg og bestemt IKKE din skyld.

Rigtig meget held og lykke - vi kan jo næsten komme til at følges ad da jeg lige har taget min ægløsningssprøjte;0)) Skal vi så ikke satse på at vi hver især sidder med en lille ny i 2011;0)

Hilsen Anne

Dette er et svar til ? t jer der har prøvet d

af annem (06-09-2010 kl. 10:03)

Svar til dette indlæg

tak forresten annem 08-09-10
kl. 09:25

:-) annem 07-09-10
kl. 10:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook