Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Sweet

06-09-2010 kl. 19:40

Set af 1456

og du ved også godt...

At jeg ikke ønsker at kommunikere med dig, og normalt ignorerer dine indlæg til mig. Men jeg skrev rent faktisk således: "Men ikke desto mindre, da jeg for 7 år siden vejede 20 kg mindre end nu, var jeg stadig overvægtig, på trods af at jeg begyndte at se lidt småtynd ud pga min kropsbygning..."

Så hvis du gider at læse det igen, så skrev jeg ikke at jeg var tynd, men at i forhold til min kropsbygning var jeg ved at blive småtynd steder som du nok ikke har kunnet se pga tøjet! for jeg skriver stadig overvægtig! Så hold din mund lukket når du ikke kan læse ordentlig!

Såre mig er nok det sidste du kan! Jeg kunne ikke være mere ligeglad med din mening! Jeg har det fint med min kropsfigur, og ved godt jeg er overvægtig, det skriver jeg også flere gange, men jeg skriver at det er helheden i sig selv og det var i den sammenhæng, at da jeg tabte mig, blev jeg for tynd på steder hvor det ikke var rart, fordi det ikke så godt ud i forhold til hvordan min krop nu en gang er bygget!

åhh gider ikke spilde mere tid på dig....

Dette er et svar til undskyld undskyld...

af Turbo (06-09-2010 kl. 16:37)

Svar til dette indlæg

det var ikke... Turbo 06-09-10
kl. 21:12

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook