Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Sweet

06-09-2010 kl. 15:48

Set af 1480

ikke helt enig ;O)

Dejligt at høre at lægen også kunne hjælpe jer lidt, og igen flot at i kan se jeres datter vejer for meget. Min søn er begyndt i skole nu her og der er en enkelt pige i klassen som næsten er dobbelt så stor som de andre børn. Vi kender hendes far og hvordan deres familiens situation er, men forstår ikke de ikke selv kan se det er forkert, især når pigebarnet en af de første dage siger til mig, Nicklas gav mig lidt af sin frugt fordi jeg gerne ville have lidt og jeg ikke selv får noget med... Åhh så frustreret man bliver når man hører den slags... har overvejet om jeg skal snakke med faren om det.... men hun har ikke kommenteret noget siden, men hvis hun gør det igen, så tager jeg en snak med ham, for hun vil jo tydeligvis gerne spise frugt... :O)

Nå men er så ikke helt enig i det du skriver ang. bogen mht kraftige knogler....
Jeg er selv overvægtig (som også skrevet i tidligere indlæg) det har jeg stort set altid været, hvis man skal gå efter BMI tallet... Men ikke desto mindre, da jeg for 7 år siden vejede 20 kg mindre end nu, var jeg stadig overvægtig, på trods af at jeg begyndte at se lidt småtynd ud pga min kropsbygning... Der er steder på kroppen hvor man ikke kan finde et gram fedt på mig, eks mine arme/hænder... men de er stadig store... (har større hænder end min mand) så syntes ikke det holder at man ikke kan have kraftige knogler...

Som skrevet bør jeg tabe mig 20 kg, og i forbindelse med denne graviditet ændrede vi kostvaner herhjemme og det har klart gjort noget, så det skal fortsættes selv efter endt graviditet, og så kommer kg forhåbentlig lidt lettere af... men ifølge BMI skal jeg tabe mig 30 kg, men det nægter jeg, for som samt så begynder jeg at se for tynd ud, og det ønsker jeg ikke.... Bmi er i mine øjne ikke alt... Man skal se på helheden...

Mvh Sweet 35+3 (og drengene på 6 og 4½ år)

Dette er et svar til Tak for de gode input

af Sommerfnis (06-09-2010 kl. 12:57)

Svar til dette indlæg

undskyld undskyld... Turbo 06-09-10
kl. 16:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook