Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Drukmaasen1983

06-09-2010 kl. 09:49

Set af 1428

I næsten samme båd

Jeg har en datter på knap 6,5år som er overvægtig hvis man andre, men hun har igennem hele hendes liv været stor og har på intet tidspunkt hoppet også streger over i sin kurve.

Jeg kan se da hun var 5år gammel, vejede hun 23,7kg og målte 118cm, Jeg har tit hørt for at min datter er fed undtagen fra dem som virkelig har kendt til hende længe, men problemet er også når folk så kigger på hendes lillesøster som er 21mdr yngere, hun er lille af sin alder, 4.5år og vejer ca 15kg og måler ca 105cm.

Min datter på 6,5år vejer mellem 33,5 og 34kg sådan ca den dag idag og hun måler vel efterhånden 126cm, hun er og har altid været meget fysisk aktiv og nu er hun startet i skole, så skal hun starte til noget der hedder fedt for fight det er for skolebørn og det er sundhedsplejersker der har det.

Min datter kan snildt spise 4 rugbrøder pr måltid i skolen også en masse grønt, men i en bog står der faktisk at et barn på hendes alder kun må spise 1,5 skive, men min sundhedsplejerske har givet god for ca 2,5-3 små skiver plus en masse grønt, og evt melon da det fylder maven med en masse væske.

Jeg er ikke overvægtig overhovedet men hendes far er men samtidig med det siger min læge og sundhedsplejerske at hun har kraftige knogler og kraftig bygget og det er de fleste kvinder i hendes fars familie.

Knus Lene 17+5

Dette er et svar til Min datter er for tyk

af Sommerfnis (05-09-2010 kl. 17:02)

Svar til dette indlæg

hm.... Turbo 06-09-10
kl. 12:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook