Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

triste mor

03-09-2010 kl. 14:06

Set af 868

at det skulle komme hertil 1

det er gået helt i hårdknude mellem min mand og jeg og jeg ved faktisk ikke hvor jeg skal begynde. Vi flyttede pga, af arbejde til den anden ende af landet og købte hus for 4 år siden. Det gik desværre ikke mellem min chef og jeg, og da jeg fik tilbudt et andet job tilbage i hovedstaden sagde jeg i samråd med min mand ja tak. Det her job var lige sagen, og vi besluttede at sælge det hus vi havde købt. Desværre kom der en finanskrise og dermed mistede vi også rigtig mange penge på huset. Vi prøvede at udsætte salget lidt men for at få familielivet til at køre måtte vi til sidst sætte det til salg, resultatet blev at vi nu nok får det solgt uden overskud, men heller ikke med gæld. Jeg ville fra start gerne nøjes med at leje et hus eller en lejlighed mens min mand gerne ville bygge et nyt hus. For at gøre ham glad da det jo var mig der ville flytte accepterede jeg at vi købte en grund, desværre viser det sig at hele byggeprojektet accelerede i udgifter og vi må lave en stor del selv, samtidig med at vi kommer til at sidde meget hårdt i det. Lettelsen var stor da han meddelte at han havde fået kolde fødder, og om jeg kunne acceptere at vi droppede det hele igen og fandt et lejemål istedet. Nu da køber skal til at skrive under, er han blevet sur. Han mener at det er min skyld at vi mistede penge, og vil nu igen bygge, ikke fordi han gider bo i det men han mener at hvis vi laver alt selv får vi alle vores tabte penge tilbage. Vi har begge krævende fuldtids job, 3 små børn og stort set ingen familie til at hjælpe, plus at min mand har meget travlt med at efteruddanne sig.

Svar til dette indlæg

2 triste mor 03-09-10
kl. 14:36

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook