Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

olibias

02-09-2010 kl. 18:42

Set af 912

Jeg har lyst hår

som er lidt page foran, og kortere og mere mørkt bagpå... Så har jeg jo nok Oliver (brormand) på slæb, han er en lang tynd bønnestage.. Ellers find mig på facebook, godt nok svært at genkende mig der, for jeg har alt muligt tam tam på, er på ferie og har klædt os ud.. hi hi

Men ellers kig efter en små fed kvinde med ovenstående hår, og så har jeg en spids hage.... Jeg har en sort kjole og en hvid top på. Som regel altid ballarinaer på, eller gummistøvler/kondisko..
Kig efter en som ser ud som om hun er ved at skide i bukserne når kørerne på 8 år skal afsted... hi hi... Står som regel ved gaten og siger god vind til Tobias når han skal afsted...

Glæder mig til at hilse på dig.

Knus
Mia

Dette er et svar til Hej Mia

af Annemette (02-09-2010 kl. 17:52)

Svar til dette indlæg

Super... Annemette 02-09-10
kl. 18:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook