Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Lauka34

31-08-2010 kl. 14:03

Set af 1271

I know...

Jeg har det nok meget som du!!! Har også nr. 4 på 6 mdr. og jo, han er den sidste, tror jeg da!!!
Meningen er, at manden skal steriliseres, men han har endnu ikke fået taget sig sammen... Kondomerne er ved at være opbrugt, og jeg har sagt, at der ikke bliver købt flere nu!! Nu må han tage sig sammen!!! Er så nu begyndt at "true" med, at jeg jo nok bare ender gravid igen.... Men det afskrækker ham ikke!!
Jeg synes det er svært - er meget ambivalent omkring det, nyder at gå herhjemme og har da også forlænget denne orlov med 14 uger... Men jeg holder også af mit arbejde - og kan også mærke, når jeg er ved at blive skør af at være herhjemme og omgivet af børn altid... Min mand er selvstændig og arbejder meget, så jeg er meget selv med børnene...
Jeg ved ikke, hvad der sker!! Har på sin vis ikke lyst til at skulle føde igen - men er hamrende god til at være gravid og elsker at amme...

Men kender udmærket dine følelser omkring dette....

Kh Lene med 4 skønne unger:-)

Dette er et svar til arhh altså

af s-pigen (24-08-2010 kl. 18:05)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook