Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Najasmor

30-08-2010 kl. 15:54

Set af 1558

Hvor bor i og i hvad?

Hej piger.

Jeg er en ungmor på 19. Min datter er knap 1 år. Vi har boede hjemme hos mine forældre hele tiden. Da jeg fik en ny kæreste i foråret, flyttede han ind hjemme hos mine forældre i marts. (Min datter har ikke meget kontakt til sin far)
Vi bor nu på mit lidt store værelse og har fået eget badværelse hos mine forældre men synes bare ikke vi kan blive her. Jeg er gravid med nr. 2 til april.
Vi vil gerne have vores eget men har ikke mange penge. Min kæreste er arbejder men jeg går hjemme. Vil gerne have min datter i dagpleje, så jeg kan få et arbejde indtil jeg skal på barsel igen. Håber på at jeg kan begynde på en uddanelse til Aug. næste år. Så vil min kæreste nemlig gå hjemme det sidste stykke tid.
Vi kigger lige nu på lejlighed da det vil være billigst. Har ellers altid sagt at mine børn ikke skulle vokse op i en lejlighed, da jeg selv kommer fra et sted med stor have og plads til at lege ude.

Bor i hjemme? i lejlighed ? i hus ? eller andet ?
Hvordan får i råd til det? og hvis i har andre ting i gerne vil fortælle så kom bare med det?

Knus fra Louise, Najas mor som er 6+0 med en lille ny.

Svar til dette indlæg

Som... Charlotte 31-08-10
kl. 17:33

Må jeg spørge? MAMAM 30-08-10
kl. 20:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook