Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Sigrid 32

27-08-2010 kl. 23:49

Set af 418

hej igen

Kære alle igen igen,
Jeg melder mig lige igen i aften. Tusind tak for svar ang su.
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan man kan komme videre efter skilsmisse. Vi har sådan set taget beslutningen og jeg føler hele min krop og sjæl bløder, jeg er bare så ulykkelig. Jeg er så bange for at jeg ikke vil kunne være en god mor for mine børn.
Det hele er så ambivalent for jeg mener stadig jeg elsker min mand og alligevel er vi så langt fra hinanden. Han har så her til aften fortalt mig at han bestemt regner med at skulle have et barn mere på et tidspunkt. Jeg kan selvfølgelig godt følge ham til dels men behøver han lige at træde på mig på den måde. Ligeledes diskuterrede vi nogle episoder, han fortæller mig at han virkelig trives på sit arbejde og har det helt fantastisk med det og sig selv; så spørger jeg ham hvorfor det så er at han eksempel vis kan vrisse og mere eller mindre skubbe mig hvis jeg står et sted der ikke lige passer ham i køkkenet (det skal lige siges at det ikke er skub, men nok mere puffe til mig). Og til det svarer han mig at hvis jeg har irriteret ham...det siger han som om det da er det mest normale. Det synes jeg bare ikke.
Men hvorfor er det bare at det er så svært for mig at vi skal forlade hinanden.
Jeg er bare så ked at end ikke ord kan beskrive det og har så svært ved at finde gejsten.
Er I andre der har oplevet det eller er jeg bare ufattelig svag

Svar til dette indlæg

fjols! t 31-08-10
kl. 08:33

Din mand er ikke for kløgtig... LeAn 28-08-10
kl. 01:26

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook