Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Nulle :)

26-08-2010 kl. 22:54

Set af 1754

Jeres mening..

Er det mig som er underlig, mærkelig, sær, sart.. Måske.. Jeg har brug for jeres mening og tanker..

Min kæreste og jeg har kendt hinanden i 8 år, har været kærester og boet sammen i 7 år, vi har to piger, Laura på 6 år og Ida på snart 1 år..

Den anden dag, havde jeg brug for hans hjælp inde i huset, jeg gik ud for at finde ham, jeg gik ud i garagen, da jeg troede han lavede noget på sin racer..
Garagesporten var lukket, jeg åbnede den og så at han sad med ryggen til, på en stol med bukserne nede i bar r.., foran ham var en masse billeder af nøgne piger i forskellige stillinger, som var printet ud fra nettet..
Jeg går fuldstændig i chok og spørger ham flere gange om, hvad det er han laver.. Han vender sig om og spørger irriteret mig flere gange hvad jeg vil.. Jeg er grædefærdig og går ud af gagagen og ind i huset..

Han kommer ind til mig og vi "prøver" at snakke om det, jeg græder, jeg føler mig ydmyget, at han sidder og onanere i vores gagage og samtidigt kigger på sådan nogle klamme billeder..

Jeg spørger ham bl.a. om hvor mange gange han har siddet derude og hygget sig, men det kan han ikke svare på..

Jeg syns at han er frastødende og klam og han skal bare holde sig langt væk fra mig..

Jeg vil gerne tilføje, at vi ikke har haft noget aktivt sexliv efter vi fik vores anden datter for et år siden..

Men min lyst til sex med ham er helt sikkert ikke blevet større efter det jeg så i vores gagage..

Hvordan ville I reagere.. ??

Er det mig som er langt ude.. :(

Pernille ;(

Svar til dette indlæg

altså.. incognito 01-09-10
kl. 12:54

Hvad skal han ellers se på? Gizmo 01-09-10
kl. 07:45

Stakkels mand Katrine 30-08-10
kl. 09:08

den er sværd.. du er sart.. MEN Ditte Marie 29-08-10
kl. 22:09

Forstår dig så godt Anne 27-08-10
kl. 19:10

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook