Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

olibias

23-08-2010 kl. 16:56

Set af 1131

Til Anettevo.

Hej Annette...

Hvordan går det med dig nu ? Har du vænnet dig lidt mere til tanken ?? Du skal se inden du ser dig om, så glæder du dig som besat til at se dine små lækre børn... Det er en super fantastisk følelse at have 2 små der på en gang giver dig kærlighed i overflod... Glæd dig... Og husk - det er helt ok at bede om hjælp og det er helt ok der kan ligge snavs i hjørnerne...

Forresten: ja jeg blev tilbudt tvillingehjælp, men det var så en kontakthjælpsmodtager på omkring de 18-20 år som skulle i aktivering hos mig, han/hun måtte så gerne vaske børnenes tøj, støvsuge deres værelse, gå tur med dem osv... Men jeg takkede nej da jeg jo slet ikke havde problemer med at have tid til at slappe af også... Men prøv allerede nu at kontakte din kommune og spørg dem, så er de da forberedt på at der kommer et sæt der evt. kan have brug for hjælp, hvis det overhovedet eksisterer længere..

Knus
Mia, Tobias og Oliver 020702 (som lige har brugt 1 time på lektier i 2.klasse.... hmmmm voldsomt som de har lektier for)

Svar til dette indlæg

Det går fint Annettevo 24-08-10
kl. 11:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook