Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Malene Knudsen

19-08-2010 kl. 21:25

Set af 1381

Jordemoderen levede ikke op til forventn

En frustreret tvillinge gravid...

Har idag været til jordemoder for første gang. Jeg glædede mig meget, især til at hun skulle mærke på min mave og lytte efter hjerterytme.

Jordemoderen startede med at sige, at hun var ikke vant til at have konsultationer, så det var nyt for hende. Hun brugte det meste af tiden på, at kigge ind i skærmen og skrive. Det var en sludder for en sladder. Som jeg ikke fik meget ud af.
Hun sagde, at det var for tidligt at lytte efter hjerterytme og mærkede kun på min mave, fordi jeg ønskede det.
Jeg havde en morgenurinrpøve med, men jeg vist jo ikke at jeg selv skulle teste den på toilettet. Det står ingen steder.

Jeg havde et ønske om at komme i gruppekonsultation. Jeg er første gangs fødende og tror på, at det vil være spændende og meget givende.

Jordemoderen finder en tid til mig og jeg spørg om det er til gruppekonsultation. Hun siger: "Nej, det havde jeg da glemt". Hun kigger herefter i en mappe og siger så, at alt er optaget og jeg bliver nødt til at tage én-konsultationer. Øv øv øv....

Hun sagde, at jeg kunne komme i en gruppe med termin sidst i feb. men at jeg ikke ville få noget ud af det, da jeg skulle sættes igang midt i jan. Så det synes hun ville være en dårlig ide.
Endvidere sluttede hun lige af med at sige, at det også var lidt sent jeg kom til jordemoder. Hør lige her! Det er da ikke mig der har indkaldt mig så sent, det er da dem.... :o(

Kan det være rigtigt?? Har i andre oplevet det??

Jeg er sgu lidt skuffet og bliver nok nødt til at kontakte en jordemoder på mandag.

Malene 16+4

Svar til dette indlæg

Gik i Roskilde anne5børn 21-08-10
kl. 10:44

ja næsten Micca 19-08-10
kl. 22:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook