Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Gitte

19-08-2010 kl. 08:32

Set af 947

Mit indlæg

Jeg har brug for nogle input.

Sagen er den at jeg har to børn, Pige på 7½ og dreng på 4½. Jeg blev skilt fra deres far for 2 år siden. Han fik en ny kæreste med det samme, og de har lige fået en baby.

Nu har jeg også fundet en super dejlig kæreste, og han har mødt mine børn. Min datter er rigtig glad for ham, men min søn på 4 år, ignorere ham på det nærmeste.

Min søn er meget mor glad og har i 1 år nu sagt at han er kærester med hans mor, og at vi skal giftes. Jeg kan jo godt se at han nu ikke bryder sig om at mor har fået en anden kæreste, og at det ikke er noget personligt mod min kæreste. Men det er super hårdt, min kæreste er meget ked af det, og tager det personligt.

Hvordan kan jeg hjælp til at de får et godt forhold? Skal de lave noget sammen uden mig? Er bare bange for at min søn får et hysterisk anfald over jeg ikek skal med, og det bliver en dårlig oplevelse....

Er der nogen der har været i en lignende situation der kan berolige mig, og fortælle mig at han nok skal acceptere ham med tiden, og hvor lang tid jeg kan forvente der kan gå. Nogle der har nogle gode indspark, for jeg føler jeg står midt i mellem dem som en lus mellem to negle.

Lidt bonus info: Min søn har virkelig krudt i røven, og køre tit meget højt, jeg har nok ikke være konsekvens nok overfor ham, efter skilsmissen. Min kæreste har ikke selv børn, men har været i forhold med børn før, dog større end mine.

På forhånd tak
Gitte

Dette er et svar til Min søn vil ikke min nye kæreste

af Gitte (19-08-2010 kl. 08:31)

Svar til dette indlæg

Hans indlæg Gitte 19-08-10
kl. 08:32

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook