Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

skumbananmus

18-08-2010 kl. 20:36

Set af 1029

Sygemeldt i uge 14!

Hej, jeg blev sygemeldt allerede i 14. uge - heller ikke med min vilje først, men kunne godt se det fornuftige...havde en 8 uger for tidlig fødsel bag mig med kun eet barn og blødte i tvillinge graviditeten fra uge 9-16, deriblandt synes lægen også min livmoderhals var meget eftergivende. Var til flere scanninger og tjek mht. cerclage, men lægen på Riget mente ikke der var grund til det. Jeg fødte i uge 27. uge efter 15 dages indlæggelse på Riget - så jeg er super glad for at have lyttet til lægerne mht. sygemelding og holde mig meget i ro, ellers havde jeg nok ikke haft to dejlige tvillinger idag. Heldigvis er det jo de færreste der har det ligesom jeg, men kan kun anbefale dig at lytte til lægerne og ikke mindst din krop.

kh Charlotte - Nicolai & Sarah, 3 år samt Camille 6 år

Dette er et svar til Sygemelding fra 20. uge

af Malene Knudsen (14-08-2010 kl. 21:52)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook