Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

bellarina

18-08-2010 kl. 15:37

Set af 977

til maria 27

Hej! ja det kunne lige så godt være mig som skrev alt det. Jeg kender det alt for godt. Er meget trræt af det selv. De ka sgu da sige nej hvor spændende..istedet for at rynke på panden. Det er en stor glæde at få et barn og så er det da ligemeget om det er nr 1 eller 4. Jeg har selv tre piger og kunne godt tænke mig den fjerde og sidste men alle ville jo falde bagover. Har talt meget om det med min mand og måske han vil gå med til det på et tidspunkt men har næsten mistet lysten pga alles negativitet omkring et barn til. Sådan skal det jo heller ikke være. Vil osse indrømme at man burde stoppe nu ved de tre man har for det kan man klare. To store og en lille. En til og der er mega meget fyldt op med børn. Det er en stor beslutning og skal tage. Er det slut nu eller skal ha flere.
Hilsen bellarina med tre tøser. 7, 5 og snart 2 år

Dette er et svar til Hvorfor er det nu lige.....

af Maria27 (18-08-2010 kl. 13:40)

Svar til dette indlæg

Osse her! ano 19-08-10
kl. 13:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook