Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Leschley

18-08-2010 kl. 11:36

Set af 1001

Til nakkefoldsscanningen

Hej Louise.

Da jeg blev gravid med nr. 2 (som så også blev med nr. 3) blev jeg meget hurtig stor, allerede ved uge 6 kunne jeg ikke skjule min graviditet.

Da jeg var ved lægen til første undersøgelse inkl. blodprøve nævnte lægen at hun syne jeg var stor og at vi måske lige skulle vende derhjemme at muligheden for 2 styk kunne være tilstede.

Det kunne jeg slet ikke overkue da vi ikke har tvillinger i familien.

Til NF havde fik fået tid ved en overlæge da min egen læge havde skrevet at der var mistanke om tvillinger.

Efter lidt tid siger lægen så at der er kun 1 og både min mand og mig er helt lettede.
Men det varede kort, ca. 1 minut senere kom det meget pludseligt fra lægen: "Nej, der er sørme 2"

Jeg vidste ikke om jeg skulle grine eller græde den dag.

Nu har vi så et par enæggede piger som snart bliver 3 år og jeg ville slet ikke have undværet dette, det er virkelig en gave at få 2 på en gang, men også en stor opgave.

Hilsen Susie (Iben 6 år, Sissel & Maja knap 3 år)

Dette er et svar til Hvornår?

af Najasmor (18-08-2010 kl. 11:15)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook